Studio graficzne a identyfikacja wizualna marki

Dodano: 2017-05-29 Przez: admin


 
Czym jest identyfikacja wizualna marki? Czy ma ona wpływ na powodzenie biznesu? Dlaczego łączy się ze studiem graficznym? Zobacz sam/a.
 
Identyfikacja wizualna każdej marki powinna przede wszystkim się z nią utożsamiać. W takim przypadku wykorzystane kolory przez studio graficzne nie będą przypadkowe. Zazwyczaj jest to związane z tym, iż dana firma jest rozpoznawalna nie tylko po samym logo, ale też po graficznych elementach/wstawkach zastosowanych na opakowaniach np. produktów danej firmy, na koszulkach firmowych, czy też na broszurach, ulotkach albo wizytówkach.
 
Kolorystyka a identyfikacja marki
Kolorystka zastosowana do identyfikacji firmy wraz z jej logo ma ogromne znaczenie. Warto do tego przywiązywać szczególną uwagę. Możemy przypatrzeć się chociażby znanym już markom, które oprócz swoich produktów i usług oferują gadżety, w których logo jest mniej widoczne a i tak wiadomo, że są produkowane przez właśnie taką firmę, a nie inną. Uświadomienie klientom o tym, że wybierają produkty właśnie danej firmy nawet po zastosowaniu charakterystycznych odcieni kolorów jest wielkim sukcesem. Gdyż z daleka nie zawsze jest widać logo firmy, natomiast standardy, połączenia kolorów, charakterystyczne kształty zastosowane na opakowaniach, czy innych nośnikach firmowych od razu wskazują na daną firmę. Studio graficzne jest typem agencji kreatywnej, która za pomocą swojej wyobraźni, rynkowych norm, nieprzeciętnej kreatywności, jak również niestandardowych rozwiązań jest w stanie stworzyć wszystko od nowa. Całą identyfikację danej firmy, która zostanie zauważona i doceniona przez rynek, potencjalnych klientów może stworzyć w taki sposób, żeby zainteresowała osoby jedynie po wizualnej części identyfikacyjnej.
 
Wybór studia graficznego
Wybór studia graficznego jest raczej sprawą indywidualną każdej firmy. Trudno jest powiedzieć, czy dany styl konkretnej agencji kreatywnej będzie akurat pasował danemu przedsiębiorcy. Dlatego na próbę warto skorzystać z propozycji kilku agencji, zamawiając niewielką próbkę konkretnych materiałów marketingowych.
 
 


Dodaj komentarz

Komentarze

Brak komentarzy